Diament Forbes 2018
I miejsce w woj. małopolskim
Maksym Wójcik
Prezes zarządu
Absolwent prawa na Uniwersytecie Wrocławskim, ukończył również studia podyplomowe na uniwersytecie ekonomicznym we Wrocławiu oraz uzyskał tytuł MBA Polskiej Akademii Nauk / Woodbury Business School.
W latach 2005-2011 odpowiedzialny za procesy windykacyjne Banku AIG Bank Polska S.A., obejmujące wszystkie aktywności operacyjne, m.in. takie jak działalność call center, windykację terenową ale też zaprojektowanie i implementację procesów masowej windykacji prawnej umożliwiającej nadzór nad prowadzeniem jednocześnie ponad kilkuset tysięcy postępowań sądowo-egzekucyjnych. W latach 2011-2018 obejmował stanowisko Dyrektora Departamentu Windykacji Prawnej i Z-cy Dyrektora Pionu Windykacji w Santander Consumer Bank S.A. W tym czasie był odpowiedzialny m.in. za zaprojektowanie i wdrożenie procesów sprzedaży portfeli wierzytelności zabezpieczonych i niezabezpieczonych. Członek Komitetu Ryzyka Banku oraz Komitetu Kontroli Kosztów, uczestnik strategicznych projektów Banku, w tym komitetów sterujących projektów sekurytyzacji portfeli regularnych. Na przestrzeni lat 2018 i 2019 pracował w firmie Hoist Polska Sp.z o.o. Gdzie był odpowiedzialny za wsparcie w przeprowadzeniu strategicznego dla rozwoju i obecności Spółki w Polsce, projektu przejęcia aktywów od jednej z największej w Polsce firm windykacyjnych i powiązanych z nią funduszy sekurytyzacyjnych oraz za operacyjne przygotowanie Spółki do zmiany organizacyjnej. Od 2020 roku w IPOPEMA TFI S.A. pan Maksym był odpowiedzialny za współpracę i nadzór nad Zarządzającymi funduszy sekurytyzacyjnych w zakresie realizowanej strategii windykacyjnej, za inicjowanie i autoryzację zmian procesowych oraz prowadzenie strategicznych projektów związanych z przejętymi przez IPOPEMA TFI S.A. w zarządzanie funduszami sekurytyzacyjnymi po Lartiq TFI S.A.
Jakub Rajchman
Przewodniczący Rady Nadzorczej
Absolwent Politologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończył również studia podyplomowe z dziedziny finansów i bankowości na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Pomiędzy 2006 a 2010 pracował w AIG Banku Polskim SA, gdzie zarządzał procesami zarówno windykacji wewnętrznej (call center, windykacja terenowa, korespondencja windykacyjna) jak i zewnętrznych. Budował i wdrażał strategie windykacyjne dla procesów w jednym z liderów rynku Consumer Finance. W latach 2010-2018 zarządzał procesami windykacyjnymi oraz ryzykiem w Santander Consumer Bank. W Lartiq TFI S.A gdzie pracował od połowy 2018 do końca 2019 roku był odpowiedzialny za przeprowadzenie analizy sytuacji Funduszy Sekurytyzacyjnych zarządzanych przez TFI, przygotował i przeprowadził plan naprawczy dla funduszy, polegający na zmianie podmiotu zarządzającego i wzmocnienie bieżącego nadzoru nad pracą serwiserów. Początkowo na samodzielnym stanowisku menadżerskim, później budując komórkę w TFI dedykowaną zarządzaniu funduszami sekurytyzacyjnymi i stając na jej czele, przeprowadził część funduszy NSFIZ przez proces zmiany podmiotów zarządzających doprowadzając do stabilizacji wycen i odzysków, przy jednoczesnym zadbaniu o bezpieczną działalność pozostałych funduszy sekurytyzacyjnych.
Był również członkiem zarządu odpowiedzialnym m.in. za obszar nadzoru nad funduszami sekurytyzowanymi.
Z początkiem 2020 roku pan Jakub związał się z Towarzystwem Funduszy Inwestycyjnych IPOPEMA TFI S.A. gdzie początkowo obejmował stanowisko Dyrektora ds. Sekurytyzacji, a następnie Dyrektora Departamentu Funduszy Sekurytyzacyjnych.
Tomasz Łuczyński
Członek Rady Nadzorczej
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent Wydziału Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego, uzyskał tytuł magistra języka niemieckiego i języka angielskiego. Ukończył kurs w Centrum Prawa Niemieckiego i Prawa Europejskiego, gdzie uzyskał świadectwo ukończenia studiów prawa niemieckiego i prawa europejskiego. Ukończył z wyróżnieniem kurs w Brytyjskim Centrum Prawa Angielskiego i Prawa Europejskiego, gdzie uzyskał świadectwo ukończenia studiów prawa angielskiego i prawa europejskiego. Ukończył kurs w Centrum Prawa Francuskiego i Prawa Europejskiego, gdzie uzyskał świadectwo ukończenia studiów prawa francuskiego i prawa europejskiego. Uzyskał Certyfikat Doradcy w Alternatywnym Systemie Obrotu organizowanego przez GPW w Warszawie. Bogate doświadczenie biznesowe uzyskał jako członek rad nadzorczych, w tym w następujących spółkach publicznych notowanych na rynku podstawowym GPW w Warszawie: Optimus S.A., Vistula S.A., PKM Duda S.A., Pepees S.A., Unimil S.A., Foksal NFI S.A., Rubicon Partners S.A. oraz w następujących firmach inwestycyjnych: Opoka TFI S.A., Amathus TFI S.A., Dom Maklerski Navigator S.A. Pełni nadal funkcję członka organów zarządzających lub nadzorczych albo wspólnika w następujących spółkach: Łuczyński i Wspólnicy Sp.k., Rubicon Partners S.A., Rubicon Partners Corporate Finance S.A., Alfa Dom Maklerski S.A., Archicom Polska S.A. i Polmet Recykling S.A.
Grzegorz Pilch
Członek Rady Nadzorczej
Absolwent wydziału zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
Posiada 30 letnie doświadczenie na rynku kapitałowym w tym ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządach i radach nadzorczych spółek giełdowych. Rozpoczynał w roku 1993 jako licencjonowany makler papierów wartościowych w Domu Maklerskim Trigon SA, następnie w latach 1999-2008 wiceprezes zarządu Alma Market SA, a ostatnie 12 lat (do roku 2020) jako prezes zarządu VRG SA.
Aktywnie działa w stowarzyszeniu Sterling Angels, które jest platformą integrującą środowisko Aniołów Biznesu.
Obecnie jest niezależnym członkiem Rad Nadzorczych w spółkach Novavis Group SA oraz Kancelaria Medius SA w restrukturyzacji (został powołany w skład Rady Nadzorczej po rozpoczęciu procesu restrukturyzacji). Jednocześnie od ponad 12 lat jest członkiem Rady Nadzorczej spółki Instal Kraków SA. Wcześniej pełnił również w tej spółce funkcję przewodniczącego komitetu audytu.
Janusz Bielawski
Członek Rady Nadzorczej
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie na Wydziale Ekonomii.
Pomiędzy 1995 a 1997 pracował w BPH S.A. jako inspektor ds. kredytów na działalność gospodarczą. Następnie na rok objął stanowisko Finance & Administration Manager w PEPSICO POLAND Sp. z o.o., gdzie zajmował się realizacją i nadzorem nad obowiązującymi w Firmie procedurami, opracowywaniem i kontrolą budżetu oraz pracy działu księgowo-finansowego, jak również raportowanie na potrzeby centrali w kraju i zagranicą.
W latach 1998 a 2002 był członkiem Zarządu oraz Dyrektor ds. Ekonomiczno-Finansowych w PIA PIASECKI SA, firmą która świadczy usługi budowlano-montażowe oraz deweloperskie.
Pełnił obowiązki Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego spółki akcyjnej Telefonia Brzeska SA w latach 2002 do 2003.
Pomiędzy 2004-2017 pracował w Grupie Kapitałowej Armatura Kraków S.A. gdzie od 2014 pełni obowiązki Wiceprezesa Zarządu i odpowiada za współtworzenie strategii finansowej i operacyjnej Grupy, budowę, koordynację i nadzorowanie realizacji planu finansowego, systemów budżetowania z zachowaniem płynności finansowej oraz działów finansowego, księgowego jak i kontrolingu.
W 2017 założył i jest właścicielem CONFIN (Consulting Finansowy) świadczącej usługi doradztwa finansowego.
Jarosław Riopka
Członek Rady Nadzorczej
Absolwent Wydziału Ekonomii i Zarządzania Politechnika Koszalińska, podyplomowych studiów z prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego na Uczelni Łazarskiego oraz podyplomowych studiów zarządzania finansami przedsiębiorstw w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
W latach 2005-2008 pracował jako analityk finansowy w firmie Raport S.A. W latach 2008-2010 pracował w Millennium TFI S.A. jako analityk rynku akcji oraz długu.
W latach 2011-2012 pracował jako senior konsultant w dziale corporate finance w firmie audytorsko-doradczej Grant Thornton.
W latach 2012-2018 pracował w banku inwestycyjnym Haitong Bank jako dyrektor odpowiedzialny za dział emisji instrumentów dłużnych (Debt Capital Markets).
W sierpniu 2018 roku dołączył do zespołu Noble Funds TFI S.A. na stanowisko Dyrektora ds. Długu Korporacyjnego (Head of Corporate Debt).
Co najmniej dwóch członków rady nadzorczej spełnia kryteria niezależności wymienione w ustawie z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym, a także wykazuje się brakiem rzeczywistych i istotnych powiązań z akcjonariuszem posiadającym co najmniej 5% ogólnej liczby głosów w spółce.
Firma | Kancelaria Medius S.A. |
Forma prawna | Spółka akcyjna |
Kraj siedziby | Polska |
Adres | ul. Babińskiego 69, 30-393 Kraków |
Telefon | +48 12 265 12 76 |
Internet | www.kancelaria-medius.pl |
sekretariat@kancelaria-medius.pl | |
Kapitał zakładowy | 23 105 165 PLN |
KRS | 0000397680 |
NIP | 6793070026 |
REGON | 12185740 |
Firma | Medius Collection S.L. |
Forma prawna | Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kraj siedziby | Hiszpania |
Adres | Paseo de la Castellana 167,1A izq., 28036 Madrid |
Telefon | +34 91 011 33 96 |
Fax | +34 91 011 33 96 |
Internet | www.mediuscollection.es |
administracion@mediuscollection.es | |
NIF | B87471348 |
Przedmiot działalności |
Zakup pakietów wierzytelności na terenie Hiszpanii, a także obrót wierzytelnościami |
Firma | Medius Office Collection s.r.o. |
Forma prawna | Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kraj siedziby | Republika Czeska |
Adres | Na Folimance 2155/15, 120 000 Praha, Vinohrady |
Telefon | +420 226 281 281 |
Fax | +420 226 281 281 |
Internet | www.mediuscollection.cz |
office@mediuscollection.cz | |
Spisová značka | C 233207 |
IČ | 01561910 |
Przedmiot działalności | Windykacja zakupionych historycznie pakietów wierzytelności na terenie Czech, a także obrót wierzytelnościami |
Firma | Medius Collection Mexico SA., de C.V. |
Forma prawna | Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kraj siedziby | Meksyk |
Adres | Andador Agustín Manuel Chavez 1, Exterior 1, Ciudad de Mexico |
Kapitał zakładowy | 500 000 MXN |
NIF | 18070274062 |
Przedmiot działalności | Nabywanie i obsługa pakietów wierzytelności na terenie Meksyku, a także obrót wierzytelnościami |
ul. Mogilska 65, 31-545 Kraków
Tel.: +48 126 292 292
Tel.: +48 123 748 748
bok@trigon.pl
www.trigon.pl
Joanna Zdanowska Assets & Funds Audit sp. k.
ul. A. Mickiewicza 10/15,
23-204 Kraśnik
Tel.: +48 505 090 489
afask@afask.pl
www.afask.pl
Poniżej przedstawiamy nagrody i wyróżnienia naszej Spółki.
Diament Forbes 2018
I miejsce w woj. małopolskim
ZSE XI 2018
II ETAP Lider Komunikacji Online
ZSE X 2017
II ETAP Złota Strona Emitenta
Gepardy Biznesu 2016
Województwa Małopolskiego
ZSE IX 2016
II ETAP Złota Strona Emitenta
ZSE VIII 2015
III ETAP Złota Strona Emitenta
Kontakt dla prasy/mediów